آسانسور

چرا باید بر روی خدمات تعمیر و نگهداری روزمره آسانسور سرمایه گذاری کنیم؟

تعمیر و نگهداری منظم و روزمره برای آسانسورهای شما ممکن است یک هزینه غیر ضروری به نظر برسد. اما اگر شما واقعا می‌خواهید در مورد آن فکر کنید، برنامه ریزی و بازدیدهای منظم برای ارائه خدمات می‌تواند در زمان و سرمایه شما صرفه جویی کرده و در زمان اخذ استاندارد آسانسور به شما کمک کند.

عملکرد مطلوب

برای اکثر تجهیزات بزرگ و گران قیمت، تعمیر و نگهداری منظم برای حفظ عملکرد فوق العاده آنها و حصول اطمینان از این که تمام قطعات و بخش‌ها تا حداکثر زمان ممکن کارآیی مطلوب دارند، ضروری است. اکثر مردم از تعویض روغن، لنت ترمز، لاستیکها، کمربندها و لوازم جانبی دیگر در اتومبیلشان چشم پوشی نمی‌کنند. آسانسورها نیز روغن، ترمز، تسمه و غلطک دارند! در حین تعمیر و نگهداری منظم، تکنسین خدمات شما همه چیز را روانکاری، بازرسی و تعویض می‌کند. انجام این عملیات وقتی که آسانسور از کار متوقف می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌های جدی شده و نیازمند انجام تعمیرات پرهزینه و صرف زمان زیاد باشد. شما می‌توانید از خرابی آن در اواسط شب و یا در طول شلوغ‌ترین زمان روز جلوگیری کنید.

از ایمنی و سازگاری عملکرد آسانسور اطمینان حاصل کنید

تجهیزات به تست سالانه نیاز دارند، و برای انواع خاصی از تجهیزات، 5 سال عمر مفید برای حفظ عملکرد آنها و دریافت گواهینامه برای تضمین عملکرد بهینه و سازگار آنها مورد نیاز است. برنامه‌های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه شرکت آسانسور پادرا شامل حفظ وضعیت و به روز رسانی آسانسور شما است. تکنسین خدمات شما همچنین اطمینان می‌دهد که آسانسور شما مطابق با الزامات آیین نامه کشور کار می‌کند، به طور معمول تحت تعمیر و نگهداری قرار می‌گیرد و از مسائلی که می‌تواند باعث خرابی شود در امان است. برنامه‌های تعمیر و نگهداری ما شامل چند سطح خدماتی برای برآوردن نیازهای تجهیزات شما خواهد بود.

تعمیر و نگهداری منظم همچنین منجر به جلوگیری از وقوع خرابی‌های معمول در آسانسورهای شما می‌شود مانند: عملکرد ضعیف، خشن و سطح تراز نامناسب. حصول اطمینان از تراز بودن، عملکرد ملایم و کارکرد مناسب درب، ساکنان ساختمان شما را از خطرات بالقوه و سقوط‌های خطرناک محافظت می‌کند. این نوع حوادث به ویژه برای مسافران با توان حرکتی محدود بسیار خطرناک است.

صاحبان ساختمان و مدیران نیز باید از شرایط جدید صدور مجوز مکانیک آسانسور آگاه باشند. بسیاری از ساختمان‌های تجاری نیاز به صدور مجوز مکانیک آسانسور برای تعمیر و نگهداری آسانسورها دارند. هر از چند گاهی، ما شاهد پرسنل تعمیر و نگهداری ساختمان و تکنسین‌های برق هستیم که بر روی آسانسورها به عنوان بخشی از وظیفه شان کار می‌کنند. باید بدانید که عملکرد آسانسور بسیار تخصصی است و فقط باید توسط متخصصین آموزش دیده انجام شود که فارغ از مقررات دولتی است. در حال حاضر در بسیاری از ساختمان‌ها این نقض قانون است و می‌تواند صاحبان ساختمان را با مشکلات جدی روبرو کند.

شناسایی نیاز به ارتقاء و به روز رسانی

به عنوان یک صاحب ساختمان یا مدیر ساختمان، باید از برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور خود مطلع باشید. با ثبت یک گزارش دقیق از تماس‌های آسانسورها و تاریخ تعمیر و نگهداری، شما می‌توانید نه تنها مشکلات آسانسور خود را زودتر شناسایی کنید، بلکه همچنین می‌توانید روند تعمیر و نگهداری مناسب با آن را تعیین کنید. افزایش تماس‌ها برای دریافت خدمات یا کاهش قطعات در دسترس ممکن است به این معنی باشد که باید آسانسورهای خود را در اسرع وقت به روز رسانی کرده و از نسخه‌های مدرن استفاده کنید.

چقدر از آخرین به روز رسانی آسانسور شما گذشته است؟ در مورد گزینه‌های موجور با تکنسین خدماتی ما صحبت کنید و از طول عمر آسانسورهای خود باخبر شوید. ممکن است زمان آن رسیده باشد که به صرف هزینه‌های گسترده برای نگهداری و تعمیر بخش‌های قدیمی خود پایان دهید که با انجام تعمیرات آسانسور و استفاده از آخرین تکنولوژی امکان پذیر خواهد بود.