شخصی سازی یک آسانسور که مطابق با آیین نامه‌های سختگیرانه و اهداف طراحی باشد، کار پیچیده‌ای نیست. از این پنج نکته برای ساده سازی این روند و بهره‌وری حداکثری از آسانسور خود استفاده کنید. شرکت پادرا با در نظر گرفتن ملزومات طراحی شما، بهترین طرح را به شما ارائه می‌دهد و در مواقع  خرابی آسانسور  آن را برای شما در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت تعمیر خواهد کرد.

آسانسور

 1. شرکت طراح داخلی آسانسور خود را هر چه سریع‌تر انتخاب کنید

اگر فضای داخلی آسانسور خود را با استفاده از روکش‌های چوبی و پانل‌های شیشه‌ای به شیوه‌ای ظریف و شیک طراحی کرده‌اید. تمام اجزای کابین در حول این ویژگی متمرکز خواهد بود و سپس متوجه می‌شوید که طراحی شما مطابق با الزامات وزنی نیست.

به همین دلیل و بسیاری عوامل دیگر، مهم است که شرکت طراحی داخلی آسانسور خود را در شروع پروژه و در اولین فرصت انتخاب کنید. مشاوران و نیروهای متخصص آنها باعث صرفه جویی زیادی در زمان و منابع شما خواهند شد. شما یک متخصص در طراحی هستید و آنها انطباق با آیین نامه‌ها را بررسی می‌کنند. از هر رفتن زمان و تلاش‌های بیهوده اجتناب کنید: شرکت طراح آسانسور شما به سرعت قادر به شناسایی آیین نامه‌های خاص برای ساختمان شما است و پیشنهادات خود را متناسب با خروجی مورد نظر شما و مطابق با مقررات ارائه می‌دهد.

2. محتوای طراحی خود را به اشتراک بگذارید

در مباحث اولیه، چشم انداز خود را برای کابین، لابی و سالن ورودی و در حالت کلی پروژه خود با شرکت طراحی به اشتراک بگذارید. با در نظر گرفتن این چارچوب، شرکت طراح داخلی شما می‌تواند راهکارهایی را ارائه دهد که بتوانند پاسخگوی نیازهای شما باشند، از قبیل توصیه‌های مربوط به مصالح و فناوری مناسب که باید مورد استفاده قرار دهید.

در موارد فوق، برای رسیدن به یک طراحی جامع، جلوه حرفه‌ای چوب گردو، تیم ما یک گزینه سبک‌تر که به راحتی قابل ترمیم و نگهداری است، با استفاده از طرح‌های با وضوح بسیار بالا از چوب گردو و پانل شیشه‌ای فوق العاده ظریف ارائه می‌دهد.

روش‌هایی برای حصول اطمینان از طراحی شما وجود دارد و مهم نیست که تا چه حد سفارشی یا پیچیده باشد، به ویژه اگر محتوای طراحی خود را هر چه سریع‌تر تعیین کنید.

 3. موارد الزامی را در نظر بگیرید

چه الزاماتی برای طراحی داخلی آسانسور شما وجود دارد؟ مقابله با آتش، وزن، و الزامات ADA ارائه شده است؛ اما کابین شما به چه چیز دیگری نیاز دارد؟

به عنوان مثال، مشتری شما ممکن است به موارد زیر نیاز داشته باشد:

  • رنگ‌هایی که سازگار با لوگو و نام تجاری آنها باشد.
  • موادی که بدون خرابی قابلیت تحمل کارهای سنگین را داشته باشد.
  • سطوحی که به آسانی قابل تمیز کردن باشند.
  • کابینی که با دکوراسیون لابی هماهنگ باشد.
  • یک طراحی خاص که مطابق مد روز بوده یا جدید باشد.
  • یک طراحی داخلی ارزان که در عین حال جلوه‌ای حرفه‌ای و با کیفیت بالا داشته باشد.

هر الزاماتی که مد نظر دارید را می‌توانید به صورت یکپارچه و راحت به طراحی کلی خانه خود اضافه کنید.

 4. بحث بودجه

بسیاری از معماران و طراحان ناچارند با بودجه شما کارهای خود را ارائه دهند و به اشتراک گذاری این اطلاعات، شرکت طراح آسانسور شما را قادر می‌سازد بهترین راه حل را هر چه سریع‌تر ارائه دهد. بهترین گزینه همیشه گران‌ترین گزینه نیست. بحث در خصوص بودجه، ارزش مهندسی را حائز اهمیت می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند که جلوه مناسب و قیمت معقولی را برای آسانسور خود انتخاب کنید.

 5. برای کمک خواستن از دیگران لحظه‌ای تردید نکنید

بهترین شرکت‌های تخصصی طراحی داخلی آسانسور کارکنانی دارند که می‌توانند به شما برای کمک به طراحی آسان‌تر کمک کنند. چطور؟

 جلسات طراحی

با کارشناسان طراحی از نزدیک ملاقات‌هایی داشته باشید و با آنها در خصوص اهداف طراحی، نیازهای خود و توصیه‌ها و پیشنهادات فوری برای تسریع فرآیند طراحی مشورت کنید.

ارائه طرح‌های پیشنهادی

طراحی کابین مدنظر خود را با مشتریان و یا شرکت‌های مربوطه به اشتراک بگذارید. نقشه‌ها، نمونه‌های مصالح و جزئیات پروژه را می‌توانید در قالب یک جلسه توجیهی ارائه دهید تا به شما در تصمیم گیری‌های آگاهانه و خرید مصالح مورد نیاز کمک کند.

نمونه‌ها

احساس واقعی موادی که در فضای داخلی آسانسور شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت را با استفاده از مشاهده نمونه‌هایی تجربه کنید. یک شرکت مانند آسانسور پادرا جلسات توجیهی ترتیب می‌دهد و نمونه‌هایی را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل کنید که با اطاعات کافی تصمیم گیری‌های خود را انجام داده‌اید.

جدول زمان بندی سریع

اگر زمان کافی برای آماده سازی نقشه‌های معماری و یا لیست مشخصات مصالح را ندارید. شرکت پادرا طراحی استراتژیک و اطلاعات مناسبی را متناسب با نیازهایتان در عرض چند روز و یا حتی چند ساعت ارائه می‌دهند.

اعتماد و ارتباطات نشانه‌های یک همکاری موفق هستند. مباحث اولیه و در حال انجام این روند، تضمینی برای ارائه فرآیند مشخص و موثر هستند و شما نتایج لازم برای اثبات آن را در اختیار خواهید داشت.